meego's FotoPage - bila sedetik masa terhenti...

By: meego ism photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]
Thursday, 21-Feb-2008 07:25 Email | Share | | Bookmark
Friday Steps: Masjid KLIA



Berapa kali kita bersolat jemaah di masjid/surau? Beruntung sungguh para muazzin yang tidak pernah jemu memanggil kita untuk menunaikan solat yang 5. Di awal pagi, petang dan malam kalimah itu sentiasa berkumandang...! Hayya ala Solah! - (pesanan untuk diri sendiri yang kadangkala lalai untuk bersolah jamaah )


YM : bulan_kefahamanku
emel : bulan_kefahamanku@yahoo.com


Sunday, 17-Feb-2008 14:45 Email | Share | | Bookmark
Satu hari di Bagan Lalang

 


Maha Suci Allah, yang menjadikan malam dan siang...



Wednesday, 13-Feb-2008 02:11 Email | Share | | Bookmark
Armillaria Mella



Saturday, 9-Feb-2008 17:21 Email | Share | | Bookmark
Once upon a time in Sagil

 



selongkar gambar lame... jumpe gambar time gi sagil ngan member dr melaka!


Quote:
Afai : Aku on je kalau nak ke sagil lagi...
Zai Kulim : Nanti boleh zai bawak ke sana!
Kak ayu : hmm darah manis tak pe! jangan kencing manis! haha
lindah padlee, ieba : Jom terjun!
Afai : Berenti dynatest, aplly selia balik... ade bran?! hahaha
Sofea : Banyak lagi kene blajau! Sedia diajar, belajar dan mengajar!
odows : TQ
Kak Sue : Aik... tiap2 minggu ke sagil pun nak terjun lagi ke?


Monday, 4-Feb-2008 03:57 Email | Share | | Bookmark
message in the bottle...



Smalam ke pantai bagan lalang kat sepang tu. Jenjalan ngan family. jumpe satu botol. Teringat citer "jangan pandang belakang" yang baru je kitorang tengok pagi tu. Teringat babak ros jumpe labu sayung kecik yang dalam nye ade hantu tuh! Ngeri jek! Jangan biarkan botol2 di rumah anda diselebungi misteri!

message in the bottle : "WOi, Cari tong sampah ar! Jangan buang sampah merata je!"


Quote:
lindahpadlee : mungkin...
acik, ibu chempaka : jangan buang sampah merata!
abah along : hohoho
kak su, apai, sya, sahalfikri : wow, sume ngeri ngan bulu kaki tu ...hahah... tu la kaki jantan!
arep : jangan lupe ngan projek mencari harta karun kita tu!


[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net