meego's FotoPage - bila sedetik masa terhenti...

By: meego ism photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 22-Aug-2007 14:32 Email | Share | Bookmark
Akan datang: my best friend wedding II

Alhamdulillah, member rumah aku - Shifaa' & Faizah dah melangsungkan majlisnya kat penang 19hb 8 lepas... Majlis dah belangsung ngan jayanya... ALhamdulillah... dapat jugak aku jadi sebahagian daripada crew kat lokasi di penang... majlis bersama adik nya Dzaidin & hawa turut berlangsung skali.... Lepas ni sape pulak?!! same same lah kita nantikan! Adakah... encik azlan (budak kedah yang bizi ngan bisnes itu) .... adakah encik anuar (yang gi filipine... oit ko beli ape utk aku )... atau encik apai (budak serawak yang sentiasa ngan kapal terbangnya itu)... atau... aku sendiri... hehehheh same2 lah kita nantikan...

tahniah shifaa' n adiknya Dzaidin... moga kekal hingga ke syurga... (shifaa'... hang kene turunkan kat aku Doa Untuk Kekasih yang slalu hang pasang tu)

Ape pun... the making still on going... just tuk preview... untuk menambahkan kejelesan bebudak selia sebab diorang sume tak pegi! har har har! Sib baik en razak datang mewakili selia... kalo tak... sebakul kutukan untuk semua hahahahha... gurau je!

Preview sket.... kalo nak tengok lagi klik kat cini http://dearmylover.fotopages.com



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net