meego's FotoPage - bila sedetik masa terhenti...

By: meego ism photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 28-Oct-2007 09:13 Email | Share | Bookmark
My Best Friend Wedding III

kat situ je ....
aku dah sampai ... sape nak sambut nih...
gatai hidung lak
panas la...
amek..jangan tak amek
kite kene pasang stategi nak masuk ni...
strategi tak menjadi
sape sebelah tu rep?
tol satu
tol 2
bayar je la
toll lagi...!
arghhhhhhh
aku nak masukk... hujan wei!!
huh... dapat jugak akhirnya...
teringat aku time kak u nak kawen dulu....
ngantok...
kalau la leh tapau...
helo bro
baby2 selia
ish... bau ape nih... waaawaaa
aishah n anak kak u
saye bukan shin chan...
hahaha!... tak sangka betul la... akhirnya kawen jugak dak arep ni... Tahniah la arep n nurul... x-officemate @ selia. Moga korang bahagia hingga ke akhir hayat... cepat2 sket dapat baby... nanti leh kenen kan ngan baby echah ke, kak ayu ke, hafrin ke, abu ke dah len lain lg... majlis ni kat tangkak... ramai gak yang datang... org sarawak, orang penang, org kedah, sume pakat2 turun (tapi sume dok kat melaka, kl je)

lame tak jumpe member2 selia sonok gak ... team sprint pun datang gak... pas ke umah nurul pakat ramai2 ke umah kak u lak... raye tak habis lagi.. heheh k.. lah... kite tunggu lak dak selia yang nak kawen bulan doblas ni pulak... hmmm sape tu???... hmm... kite tunggu dan lihat la ye ...sape tu?...





Quote:
kak u : kemalasan yang melampau... nak wat cam ne... skang baru update!
kak su : silap la... sib baek kak su tegur! heheheh
hadie : masih ade... uishhh... sekali tengok... arghhh koyak poket! hahah
nurul : tq
apai : update skali skale... kene la bagi tau hahahah


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net