meego's FotoPage - bila sedetik masa terhenti...

By: meego ism photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 2-Apr-2008 04:59 Email | Share | Bookmark
Wedding: Anuar & Nana

Akhir nya kawen gak x-housemate aku kat melaka. Tahniah buat dak nuar n nana. Moga korang akan berkekalan hingga ke hujung usia...So, sume dah sudah ...tinggal afai la pulak! hahahha.. sape pulak lepas ni?!










Quote:
afai : tu la pasal... ko tak datang skali... kalo tak leh kita gathering bebudak umah sewa!
rose : aku pun tak ingat nama isteri nuar... tapi bukan rosnah la... heheh
ayu : eh... name saya kene ade ke kat situ?! hahahaha
Nuar (Pengantin): Selamat Pengantin Baru utk ko... lepas ni ko tak leh hon2 kete ko bile nampak 'bunga' tepi jalan... gerenti ko makan kasut lepas tu! hahahaha
kak sue : Kak sue... apasal baru 7 bulan saya tinggalkan selia... saya nampak bebudak selia ni macam semakin "comel2" pulak....senang hati ape?!
taufid : Chaiyok!
zaila : TQ
Nuar (pengantin) : Kalo bran hon la sekuat hati! hahahah
Kak sue : Cam hampeh je komen ! hahaha



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net