meego's FotoPage - bila sedetik masa terhenti...

By: meego ism photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 30-Aug-2008 14:15 Email | Share | Bookmark
meego@site : Rawang By Pass

Entry kali ni merupakan lawatan tapak ke Projek Pembinaan Jalan Pintas Rawang aka Rawang by Pass! Masih banyak lagi progress untuk projek ni. Tapi projek ni dah masuk kategori lewat dah pun. Reason? ... Keje2 blasting ni dalam sehari hanya sikit je yang leh dibuat. Penduduk sekitar pun bising... risau umah diorang retak lak nanti. Ikut kan kalo nak cepat pakai bom berangkai USA tuh lagi cepat! heheh So ape lagi... gear dah ade kat tangan... just shoot je la...


kerje-kerje blasting sedang dilakukan - gerudi, masuk dynamit


its ready to blast... safe yur life!


continued our journey!


hasil blasting ...


shotcreate sedang dijalankan....


(gambar ni hasil cantuman 8 keping gambar! Takde lens wide! Sambung je la...heheh)
Rawang by pass : long way to go!


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net